Het stappen plan verder uitgelegd.

Stap 1

We maken een afspraak voor een kennismaking bij jou thuis. Ik neem contact me je op. Deze afspraak is kosteloos en geheel vrijblijvend en duurt een uur. In dit gesprek bespreken we je vragen, waar je tegenaan loopt en wat ik voor je kan doen. Op basis van die informatie vertel ik hoe we samen aan de slag kunnen gaan.

Wanneer dit goed voelt en je met mij aan de slag wil, dan maken we direct een vervolgafspraak. Ik werk het liefst met je in de ochtend omdat je dan het meest productief bent. Als dat niet mogelijk is, kunnen we overleggen over een ander tijdstip.

Stap 2

Wanneer ik bij je thuis kom gaan we samen aan de slag. Het opruimen gaat altijd in overleg; je houdt zelf de regie. Ik help je bij het maken van de juiste keuzes. We doen weg wat niet nodig is, slaan op wat je later nog nodig hebt en recyclen wat kan. Met geduld, respect voor je spullen en privacy werken we er samen hard om jou je leefruimte weer terug te geven. Je regelt zelf het vervoer en eventuele opslag van je spullen.

Stap 3

Hoeveel tijd we nodig hebben, hangt af van wat er gedaan moet worden, de grootte van de ruimte, de hoeveelheid spullen en hoe snel jij keuzes kunt maken. Het maken van de afspraken gaat allemaal in overleg.

En heb je tussen de opruimsessies door vragen dan kun je altijd contact met me opnemen.

Stap 4

Na onze laatste opruimafspraak vind ik het belangrijk nog een keer telefonisch contact te hebben om te horen hoe het gaat. Misschien heb je nog vragen of heb je behoefte aan nog een opruimafspraak. Ik bel je een aantal weken na onze laatste opruimafspraak.
Beeldmerk Sillenco
Schroom niet, en neem contact met ons op. Volg ons op sociale media. Wij zijn discreet en waarborgen jouw privacy!

CONTACT INFO

Ganzenhof 14, 3862KW Nijkerk

06-23982292

mail@sillenco.nl

Bedrijfsgegevens

KvK nummer

89640381

BTW nummer

NL004174701B35

 

Bericht versturen